RAKAN-RAKAN BLOGGER





Saturday 19 July 2014

MH17 - Lagi Gambar - Gambar Sekitar Kemalangan MH17 - 24 Gambar dan PM DSN - "Bendera MALAYSIA dikibarkan separuh tiang mulai hari ini"




 Pasukan Mencari dan Menyelamat bersama Kakitangan Kementerian Ukraine membuat operasi dan menyelamat yang terhempas di Grabovo, wilayah Donetsk, Ukraine.
 Seorang askar dipercayai sebagai askar puak pemisah Pro Russia berdiri si atas serpihan pesawat MH17
 Sebahagian beg pakaian dan barang - barang kepunyaan mangsa korban(penumpang dan krew) pesawat MH17
22 kanak-kanak warganegara Belanda mangsa korban 










 Askar - askar puak pemisah pro Russia berdiri ditempat kejadian tragedi pesawat terhempas


Seorang wanita berdiri dihadapan lambakan jambangan bunga yang diletakkan di hadapan Kedutaan Belanda di Kiev, Ukraine dengan poster yang mengutuk pihak yang bertanggungjawab di atas kejadian MH17




 Lagi gambar orang ramai meletakkan jambangan bunga dan nyalaan lilin di Kedutaan Belanda di Kiev, Ukraine.
Alexander Berodai (berbaju biru sedang bercakap dalam telefon) yang mengaku sebagai Perdana Menteri "Donetsk People's Republic".


Dan terkini PM Dato Sri Najib menyeru untuk mengibarkan bendera MALAYSIA separuh tiang atas peristiwa MH17 ini pada hari ini Sabtu 19 Julai 2014.. Beliau juga menyeru semua umat Islam terutama di Malaysia untuk mendoakan dan solat hajat untuk keselamatan dan kesejahteraan rakyat dan negara. Manakala bagi lain-lain anutan, berdoa mengikut ajaran masing-masing.




Satu sidang parlimen tergempar juga akan diadakan sebagai mengutuk atas kejadian yang tidak berperikemanusiaan pada tragedi MH17.

RF: Sekali lagi mengucapkan takziah dan melahirkan rasa simpati ke atas SEMUA MANGSA PENUMPANG DAN KAKITANGAN YANG TERKORBAN BERSAMA PESAWAT MH17 ini. AL-FATIHAH.

Artikel berkaitan sebelum ini.
http://revolusifikiran.blogspot.com/2014/07/terkini-14-gambar-gambar-berkaitan.html

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pasang Iklan Baris Dan Banner Di Setiap Posting Di dalam Blog Ini Dengan Hanya RM30 Sebulan. Hubungi admin...e-mail: aryatejajowo@gmail.com

ARKIB BLOG

TERKINI DALAM BLOG

POPULAR DALAM BLOG INI

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP