RAKAN-RAKAN BLOGGER





Sunday 13 July 2014

LUCIO (Bekas Ketua Pasukan Brazil) : German menang !!!! German ramai kawan-kawan aku dan anak-anak aku suka pasukan German



“I will support Germany, firstly because I have really good friends there. Secondly, my kids really like the [Germany] team, because we spent a long time there. I think it will be a good game, with lots of important plays. But Germany will win. My prediction is 3-1 Germany.”
Lucio
Former Brazil captain


Shakira pulak cakap :

“I would love to have Paul the octopus to help me, but he already died, poor thing. So I cannot predict anything for this Final.”
Shakira
Colombian musical mega-star

REVOLUSIFIKIRAN cakap:

Meme eh....GERMAN menang weh.... German 2 Argentina 1...tapi bola tu tetap bulat weh.
Gagah betul GERMAN SHERPARD
Hehehe....comelnya ANJING BETINO

Jom layan Artis Kumpulan Berasal dari German Paling Terkenal SCORPIONS " Undersame Sun"
TRIBUTE to GAZA

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pasang Iklan Baris Dan Banner Di Setiap Posting Di dalam Blog Ini Dengan Hanya RM30 Sebulan. Hubungi admin...e-mail: aryatejajowo@gmail.com

ARKIB BLOG

TERKINI DALAM BLOG

POPULAR DALAM BLOG INI

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP