RAKAN-RAKAN BLOGGER





Thursday 21 February 2013

SELINGAN.............TERTIPU!!!!

gambar hiasan
 
Seorang pemandu teksi, Supirman, sedang berpusing-pusing dengan teksinya mencari pelanggan, tiba-tiba ternampak seorang Nurse, menahan teksi. Sedang dalam perjalanan... pemandu teksi itu asyik memerhati Nurse itu melalui cermin tengahnya.
Merasa kehairanan... Nurse itu bertanya...

"Encik.. kenapa encik melihat saya begitu ??"
 
Supirman tersenyum malu dan berkata... 

" Sebenarnya... saya selalu berangan sekali....permisi ya... saya sangat kepingin mencium seorang Nurse..."

"Oh begitu!! tak der masalah... encik boleh mencium saya.. kalau itu memang memberikan ketenangan buat encik... tapi saya ada syarat iaitu encik mesti masih bujang" kata Nurse itu. Supirman sangat gembira dan berkata... 

"iya...iya, saya masih solo dan bujang".

Kemudian teksi itu diberhentikan di jalan sepi... Supirman terus mencium nurse itu selama 10 minit... kemudian mereka pun meneruskan perjalanan kembali.

Tapi Supirman menangis teresak-esak sambil berkata...

"Maafkan saya cik... saya merasa bersalah... sebenarnya saya sudah pun berkahwin".

Mendengar penerangan itu Ratna, nurse tadi tersenyum sipu sambil berkata...

"Sudahlah encik... tidak ada apa-apa yang perlu di bimbangkan... Saya juga bersalah. Saya juga bukanlah seorang Nurse... saya adalah seorang Mak Nyah yang kebetulan dalam perjalanan menuju ke pesta pakaian beragam"


Jana Pendapatan RM50-RM100 Sehari Terus Ke Akaun Bank Anda Dengan Sistem Dan Produk Yang Berkesan===>>KLIK DISINI

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pasang Iklan Baris Dan Banner Di Setiap Posting Di dalam Blog Ini Dengan Hanya RM30 Sebulan. Hubungi admin...e-mail: aryatejajowo@gmail.com

ARKIB BLOG

TERKINI DALAM BLOG

POPULAR DALAM BLOG INI

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP