RAKAN-RAKAN BLOGGER





Friday 18 October 2013

Protege NIKOLA TESLA : OTIS T CARR, RALPH RING dan Misteri Teknologi UFO


Persoalannya SIAPA protege Tesla dan APAKAH KONSEP dan IDEANYA yang telah dilepaskan pada protegenya?

UFO
Artikel kali ini akan memberikan sedikit maklumat tentang protegenya Otis T Carr dan Ralph Ring(orang yang bersama-sama dengan Otis T Carr) dalam merungkai Misteri Teknologi UFO.

Otis T Carr

Beliau merupakan orang yang dikenali sebagai protege Tesla. Di lahirkan di Amerika Syarikat pada 7 Dec 1904. Pada permulaan perkenalan dengan Tesla, beliau dikatakan bekerja sebagai "bell boy" di hotel New Yorker. Kekerapan permintaan Tesla untuk membelikan kacang untuk makanan burung merpati Tesla, menjadikan hubungan mereka akrab apatah lagi Otis juga mempunyai minat yang mendalam memahami tentang alam semesta berkaitan penciptaan dan tenaga alam, persamaan yang sama seperti Tesla.
http://www.bluestarenterprise.com


Ada teori mengatakan "Dynamic Theory of Gravity" yang dibukukan oleh Tesla telah diwarisi oleh Otis. Begitu juga kertas kerja konsep idea penciptaan kenderaan menggunakan "Zero Point Energy" atau Kapal Piring Terbang oleh Tesla telah diserahkan kepada Otis kerana Otis menyimpan minat yang amat mendalam tentang idea Tesla tersebut yang juga inginkan manusia menggunakannya sebagai kenderaan harian. Minat yang mendalam tersebut telah membawa Otis merintis jalannya sendiri.
Model OTC X-1

Walaupun beliau bukannya saintis dan juga jurutera, beliau berjaya menubuhkan OTC Enterprise iaitu sebuah syarikat yang menjalankan aktiviti pembangunan dan kajian tentang teknologi Kapal Piring Terbang atau kebanyakkan kita kenali sebagai UFO. Dengan kehadiran beberapa saintis serta jurutera di bawah OTC Enterprise tersebut, projek kenderaan tersebut dimulakan pada sekitar 1950an. Ada juga yang mengatakan Otis tidak membayar saintis dan jurutera tersebut tapi mereka melakukannya atas dasar minat yang mendalam dan pentingnya kenderaan tersebut untuk kegunaan manusia. Beberapa tahun selepas itu, sebuah kapal piring terbang telah berjaya di bangunkan di Baltimore. Kenderaan tersebut telah diberikan nama OTC X-1. OTC X-1 dibangunkan dengan menggunakan teknologi antigraviti, teknologi graviti buatan(melawan inersia untuk mengekalkan jasad dalam kenderaan tersebut) dan teknologi Utron. Teknologi utron menjadi intipati utama sebagai sumber tenaga mengerakkan kenderaan tersebut juga dikenali sebagai "The Gravity Utron Generator" @ "Utron Battery" @ "The Photon Gun".
http://www.bluestarenterprise.com
Utron

OTC X-1

Pada tahun 1961. Otis T Carr telah disabitkan kesalahan "menjual saham syarikat yang tidak didaftarkan secara sah" yang berkaitan dengan perniagaan OTC Enterprise sebagai syarikat yang akan membangunkan kenderaan seperti itu dengan banyak lagi dan untuk dijual kepada umum. Ada yang mengatakan ianya sebagai konspirasi untuk menghalang Otis dari terus membangunkan kenderaan tersebut yang boleh mengugat "Monetary System" yang ada !

Tidak banyak kisah Otis T Carr yang diceritakan secara terperinci. Tetapi seorang juruteknik yang pernah terlibat secara langsung bersama-sama Otis di dalam membangunkan OTC X-1 tersebut malah berpengalaman dalam memandu kenderaan tersebut ialah Ralph Ring. Ralph Ring dapat menceritakan secara lebih jelas tentang konsep kenderaan tersebut dan penggunaan teknologi ether.

Ralph Ring
http://www.bluestarenterprise.com

Ralph Ring adalah seorang juruteknik yang berdedikasi dan inovatif yang bekerja bersama-sama dengan Otis lewat 1950 dan awal 1960an. Di awal usianya, Ralph berkhidmat dengan kerajaan Amerika Syarikat dalam pasukan tentera darat. Pernah terlibat dalam peperangan di Korea. Semasa berkhidmat sebagai pasukan atileri tentera darat Amerika Syarikat, kesan peperangan memberi tekanan yang kuat pada dirinya. Selepas tamat perkhidmatan, beliau memulakan kehidupan lain dalam perniagaan "scuba diving" atas dasar minat yang mendalam juga tentang alam semulajadi. Perniagaannya yang semakin maju, membuatkan dirinya kurang meluangkan bersama isteri dan anak-anaknya. Akur dengan kehendak yang ada, beliau berhenti dari perniagaan tersebut dan memulakan kehidupan baru dengan mencari kerja yang sesuai supaya dia dapat meluangkan masa bersama keluarganya.

Permohonannya sebagai pembantu makmal dan juga juruteknik dalam sebuah makmal milik agensi kerajaan diterima. Skop kerjanya sebagai pembantu hanyalah untuk mencari kaedah pengujian untuk menembak elektron dalam tiub dengan tepat. Beberapa hari selepas bekerja, dia membuat mini makmal di rumahnya sendirinya. Dalam percubaan ujian yang dilakukan dirumahnya, Ralph telah berjaya membuat kaedah menembak elektron itu dengan tepat dengan hanya menggunakan magnet. Selain itu juga beliau berjaya mencari kaedah mengapungkan atau "levitation" bola pingpong dengan menggunakan konsep resonan yang terhasil dari gelombang bunyi dari speaker radio lama di rumahnya!

Dengan semangat yang membara, ditempat kerjanya Ralph memberitahu orang atasannya tentang penemuan-penemuannya. Malang! Penemuan dan kaedah yang beliau temui ditolak sama sekali oleh bosnya! Atas alasan, yang sebenarnya mereka di bayar untuk mencari jawapan supaya kaedah yang ditemui oleh Ralph tidak akan berlaku pekembangannya! Anda boleh mengetahui dengan lebih lanjut pengakuan Ralph Ring ini di dalam ucapannya dalam seminar-seminar yang dianjurkan oleh golongan akademik dalam laman Youtube. Salah satu seperti di bawah.

Akhirnya Ralph membuat keputusan berhenti di makmal tersebut dan menceritakan pengalamannya dan penemuannya pada rakan-rakan di kawasan rumahnya. Ada di antara mereka yang faham kehendak Ralph dan dalam masa yang sama juga mengetahui tentang aktviti Otis T Carr, telah memperkenalkan Ralph pada Otis T Carr. Pertemuan Ralph dengan Otis, akhirnya membawa sejarah yang bermakna pada mereka. Bermulalah pengalaman beliau bersama-sama dengan Otis T Carr dalam membangunkan OTC X-1 sebagai kapal piring terbang.
OTC X-1

Anda boleh memahami beberapa fakta dan perkara yang menarik tentang pengalaman beliau bersama Otis T Carr dalam memandu sendiri Kapal Piring Terbang tersebut. Kisah bagaimana operasi mereka dihalang dan dihentikan oleh kerajaan Amerika Syarikat melalui agensi-agensi tertentu juga boleh anda dapati dari video-video di bawah. Selepas anda tonton siri video ucapan dan temubual bersama beliau di dalam youtube, anda akan mengetahui:-

1. Teknologi UFO atau kapal piring terbang ini memang sebenarnya wujud dan ada manusia yang dah berjaya melakukannya.
2. "MEN IN BLACK" atau MIB, agensi ini memang wujud tetapi lebih pada kegiatan menghalang dari pekembangan teknologi ini wujud.
3. Tenaga percuma yang lebih berkesan adalah tenaga dari kristal. "CRYSTAL Energy".
4. Teori material sememangnya tidak wujud. Yang wujud hanyalah tenaga dan kita berada dalam lautan tenaga yang terikat dengan Matrik!
5. Tenaga percuma atau "Free Energy" dalam konsep "ZERO POINT ENERGY" sememangnya ada disekeliling kita yang dapat menjana kehidupan kita tanpa perlu membayar! Kita hanya perlu keluarkan nilai kos pembuatannya sahaja selepas itu kita gunakan maksima dan percuma.
6. Penggunaan Magnet adalah cara paling ringkas dan murah untuk menjana tenaga elektrik percuma selain dari penggunaan kristal.
Aquamarine Crystal-gambar hiasan

http://www.bluestarenterprise.com
model OTC X-1 yang cuba dibangunkan semula

Dan persoalan yang akan anda dapati :-

1. Adakah teknologi UFO ini wujud dikalangan manusia sahaja atau makhluk asing @ alien?
2. Adakah tentera Nazi dizaman perang dunia ke 2 benar-benar mempunyai teknologi UFO ini? Kalau mereka miliki, milik siapa?

3. Ke mana kah hilangnya saintis-saintis nazi yang terlibat dalam projek teknologi "zero point energy" ini menghilang?
4. Apakah kaitan projek "Paper Clips" dengan UFO yang kelihatan?

Video temubual bersama beliau tentang pengakuannya memandu sendiri OTC X-1


Kini Ralph bersama isterinya masih bergiat aktif dalam mencipta semula kenderaan seperti UFO ini. Selain itu mereka juga sedang merekacipta rumah terapung yang boleh bergerak ke mana sahaja yang dikehendaki dengan menggunakan teknologi kristal! Anda boleh ikuti perkembangannya melalui laman webnya http://www.bluestarenterprise.com dan sekiranya anda berminat dan mempunyai kepakaran dalam kejuruteraan dan sains teknologi, anda boleh menghubungi beliau melalui laman webnya.

Sejauh mana benar kristal boleh menghasilkan tenaga yang hebat hingga ke tahap "zero point energy"? Dan apakah kaitan batu-batu kristal yang ada dikeliling piramid Malaysia yang masih lagi dirahsiakan? Atau sebagai ikon cerita imaginasi seperti superman?
http://militaryofmalaysia.net


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pasang Iklan Baris Dan Banner Di Setiap Posting Di dalam Blog Ini Dengan Hanya RM30 Sebulan. Hubungi admin...e-mail: aryatejajowo@gmail.com

TERKINI DALAM BLOG

POPULAR DALAM BLOG INI

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP