RAKAN-RAKAN BLOGGER





Wednesday 16 October 2013

FINANCIAL ARMAGEDDON - KEJATUHAN USA dan " PEMIKIRAN STRATEGIK MELAYU - ADDP"- BAHAGIAN 1

 

Sedang saya meniliti beberapa fakta tentang "financial armageddon', saya teruja dengan membaca beberapa komen dalam blog MILITARY OF MALAYSIA  yang kalau diamati seperti ada sesuatu RAHSIA atau fakta yang kurang kita ketahui tentang apa yang berlaku sejak kebelakangan ini di negara kita seperti lawatan Perdana Menteri Kanada, Perdana Menteri China dan terbaru lawatan Perdana Menteri Malaysia DSN ke negara Amerika Syarikat. Berikut beberapa komen yang saya kira menarik untuk dikongsi bersama :-

At 2013.10.11 22:07, akudtgdrpantek said:

PEMIKIRAN STRATEGIK “MELAYU” akudtgdrpantek @ ADDP…heheee
KHAS buek kalian semuo yg sibuk sesangat masa dan ruang hidup duniawinya hingga tiada masa utk memikirkan tentang masalah sebenar dirinya dan masalah sebenar bangsa MELAYU-nya sendiri…!

KERAJAAN USA tak cukup duit skrg utk mentadbir kerajaannya pasal duit Yahudi Rothschild di bank dunia dan yg sespesis dgnnya, yg selama ini diguna pakai, sudah tidak dapat membantu usa dan empayer yahudi british sedunia serta sekutunya lagi. Senat/Kongres Yahudi “tolak” usaha saudara obama nak pinjam duit dari Grand Master ii @ org MELAYU kita.? Pasal tu kena tutup agensi kerajaan mereka? Kita tengok je la berapa lama EGO kaum yahudi ni dpt bertahan. Tak lama aje lg usa dgn sekutunya akan menjadi milik Grand Master ii @ org MELAYU kita dlm semua perkara termasuklah perkara SISTEM TEKNOLOGI KETENTERAAN? Dan MALAYsia lepas tu akan “memiliki” semua kemahiran usa dan sekutunya, dan memajukannya lg ke tahap lebih canggeh lg dr usa dan sekutunya buat skrg ni? Kerana “ahli saintis” mereka yg memerlukan sara hidup diri dan keluarga akan bekerja di MALAYsia dan nusantara di bawah kuasa Grand Master ii @ orang MELAYU MALAYsia ini ! Sptmana china, rusia dan uk yg diarah oleh Grand Master ii sekarang ini supaya membantu menjadikan MALAYsia sebagai negara MAJU dlm semua bidang skrg ni menjelang 2020? Utk jadikan MALAYsia sebagai “super power dunia baru” kali ni? Apo? Macam atlantis dulu? Apo? Lobih laieee? PBB tu kito tukar dia punya piagam yg tak betul tu “selepas” selesai kito “ikat” empayer yahudi inggeris sedunia dan sekutunya dgn hutang dr Grand Master ii @ orang MELAYU pulak.? Bezanya kita tak suka perang dan tak suko nak aniaya orang

DANA BARU” haruslah sistem yg menguruskan dana itu pun baru di dalam Bank Dunia. Sistem pengurusan dana lama milik kumpulan yahudi rothschild yg dibangunkan oleh mereka sebelum ini, tidak lagi diguna pakai oleh pemilik Dana Baru Dunia Kumpulan Kewangan Grand Master ii @ orang MELAYU. Ianya ditukar “mungkin” krn faktor “penyelewengan” penyaluran dana ke akaun “tertentu” berlaku sebelum ini. Maka itu dibangunkan sistem pengurusan dan penyaluran dana yg baru utk DANA BARU DUNIA milik Kumpulan Kewangan Grand Master ii @ Orang MELAYU MALAYsia ! Sistem dana baru dunia ini dibangunkan dgn mengguna pakai dana yg di bawah tadbir Grand Master ii @ orang MELAYU. Ini bermakna sistem dana baru dunia kali ini adalah di bawah kawalan dan arahan dari Grand Master ii sebagai “pemilik dan ketua pemimpin” bagi sekelian pemimpin di dlm Kumpulan Grand Master ii tersebut. Gelaran lainnya ialah sebagai “KHALIFAH” umat manusia sedunia! Digelar juga selama ini oleh umat manusia se dunia sebagai Imam Mahdi Muntazar@Sang Avatar@Hero MALAYA@Sang Penyelamat bangsa Yahudi dan Nasrani@Ratu Adil dan berbagai nama lain lg! Ringkasnya ialah dunia tetap mengguna pakai Sistem Rumah Bank Dunia tersebut dan bukannya dihapuskan sepertimana cherita cherita yg ada di luar sana selama ini. Hinggalah nanti didatangkan Tuhan “perubahan” yg amat besar ke atas muka bumi seluruhnya! Selepas itu barulah umat manusia seluruhnya dibina dgn satu sistem hidup yg baru [Arahan Dunia Baru] oleh sekelompok kecil manusia di “belakang tabir” yg dipilih RABB semesta alam dari kalangan mereka yg sudah bertemu wajah dengan-NYA, sepertimana Grand Master ii @ orang MELAYU kita itu !


Sebenarnya kita sedang tumbangkan satu persatu rangkaian bank bank utama dunia milik keluarga yahudi rothschild itu yg berkuasa ke atas negara negara di dunia (PBB) selama ini!…lepas tu barulah kita boleh ambil alih memimpin (oleh “para” imam mahdi!!!) pentadbiran negara negara dunia (PBB) termasuklah malaysia ini!…buktinya skrg ini cuba lihat kpd carta top 20 bank bank utama dunia (Top 20 World Prime Bank) berdasarkan kpd saiz aset semasa, jgn terperanjat kerana MAYBANK (MELAYU bank) berada di tangga ke 13 dunia!!!…di manakah kedudukan bank bank utama yahudi yg dibanggakan selama ini oleh kita di dlm carta tersebut?

PEMIKIRAN STRATEGIK “MELAYU” akudtgdrpantek @ ADDP…heheee
KHAS buek kalian semuo yg sibuk sesangat masa dan ruang hidup duniawinya hingga tiada masa utk memikirkan tentang masalah sebenar dirinya dan masalah sebenar bangsa MELAYU-nya sendiri…!

KEPADA bangsa dan keturunan MELAYU seluruhnya, kalau boleh gunakanlah bahasa MELAYU kita sepenuhnya, lebih lebih lagi di dalam negeri MELAYU kita ini. Negara luar sudah tahu tentang kekayaan orang MELAYU kita @ Grand Master ii. Mereka sudah mula berminat mahu bertutur bahasa MELAYU kita kerana mereka tahu orang MELAYU kita sekarang yg memegang kuasa kewangan dan ekonomi dunia utk alaf baru kali ini dan bukan lagi bangsa inggeris dgn bahasa inggerisnya! Sebelum ini bahasa inggeris menjadi bahasa ilmu dan pengetahuan, politik, kewangan, ekonomi dan masyarakat sedunia ialah kerana waktu itu mereka lah yg memegang kuasa kewangan dan ekonomi dunia melalui saluran kewangan dari kumpulan kewangan yahudi rothschild! Takkanlah kita yg sudah diberi tuhan kuasa itu maseh lg tidak mahu mendaulatkan bahasa dan agama MELAYU kita di pentas DUNIA? Tolong fikirkan perkara ini! Heheee

SEJARAH bangsa MELAYU yg sebenar sudah berkurun lamanya diubah dan disembunyikan oleh yahudi dan sekutunya! Kita sebenarnya tdk memerlukan pun kedatangan ahli2 sufi berbangsa arab atau dr timur tengah itu! Kita ini sebenarnya bukan satu bangsa yg baru nak mengenal tuhan tapi kita satu bangsa yg sudah berkurun lama mengenal tuhan yg esa itu jauh sblm mereka dtg ke sini lg! Yg mereka bawa sebenarnya ialah peraturan baru hidup di dunia@new world order lah gitu mcm skrg ni! Org melayu sebenarnya sudah lama mengenal dgn “cahaya” itu yg dinamakan oleh org arab sebagai nur muhd! Biasalah hidup di dunia ini sebenarnya utk menunjuk nunjuk kononnya sesuatu bangsa itu lebih tahu dr bangsa yg lainnya. Masing masing kononnya nak menjajah fikiran dan perasaan antara satu dgn yg lainnya! Itu lah dunia! Pada aku bangsa MELAYU ialah bangsa manusia terbaik berbanding yg lainnya pasal kita ini punya adab sopan santun budi pekerti yg mulia serta adat, hingga menarik hati ahli2 ketuhanan [nabi] tertinggi ke sini!



Untuk lanjutan anda boleh melayari website 

http://madahselokaaddp.blogspot.com


Sejauh mana kebenaran komen tersebut, anda nilaikan sendiri.

rf: aku puashati hu hu hu komen mcm ni.



6 comments:

Anonymous,  17 October 2013 at 15:01  

mengarut...penulis byk berkhayal

Anonymous,  17 October 2013 at 15:27  

betul lah tu!

Anonymous,  7 February 2014 at 10:27  

org yg tidak mempunyai ilmu tersirat ketuhanan serta tidak percaya kpd "Kerajaan Tuhan"yg pasti berlaku,tidak akan selama-nya mengerti.

ini kerana hati mrk itu mati serta pemandangan yg terhijab oleh peradaban bangsa-bangsa.

Janji Allah itu..PASTI.!
dan tiada sesiapa pun yg dpt menghalangnya.

Anonymous,  15 February 2014 at 00:44  

Fakta itu benar..

Tetapi yg tidak benar ialah;

Dien Allah itu "tidak" "kiam" tertegak atau terbangun mahupun "berdiri" melalui duit ringgit kecuali bg kefahaman org-org yg "Buta" tentang sejarah dan perjalanan " Kerajaan Tuhan ".

IMAN,HIJRAH,JIHAD barulah ianya bisa FUTUH dan seterusnya "Kemakmuran seluruh Alam itu disebarkan (di dzahirkan)

" BISMILLAH" itulah kunci kpd segala kekayaan,kemakmuran dsb-nya..
Jika sesuatu yg kita lakukan tanpa didahului atau didasarkan kpd kalimah ini,semuanya akan menuju kpd kebinasaan dan kenistaan.

"Kullun amrin dzibalin,Layubda'u fihim bibismillahirahmanirahim,fahuwa aktoq"

-Setiap amalan (bahasa arabnya "amrin" yg bermaksud "perintah" atau perbuatan yg kita perintahkan kpd diri)
Jika tidak didasari atau di awali dgn "Berbismillahi rahmani rahim" (yg membawa maksud : Apabila perbuatan yg mahu dilakukan atas nama Allah,harus menetapi CARA,KEHENDAK,FAHAM,ATURAN-NYA si empunya Nama (ismu-ism) tersebut yakni Allah."Semuanya" pasti tertolak.
Walaupun berniat baik.

Dan..
Jika ditolak oleh Allah,siapa lg yg "berkuasa" bg menghalangnya..

Maka kita ulangi melihat kpd perlaksanaan kita.apakah ia menetapi Bismillah itu tadi..

Jadi dimana penanaman aqidah kpd ummah yg mahu menghijrahkan kehidupan dan peradaban-nya kpd suatu fasa yg baru yg. Juga memerlukan "pengorbanan" hijrah yg bukan sedikit bahkan harus pula menempuhi jihad yg memeritkan sebelum mendapat kurnia Allah yakni DAR US SALAM (Yerusalem) dimana suatu ketika,umat-umat Israel (yg melalui jalan Tuhan) di anugerahi segala kenikmatan ini yg tidak perlu dikumpulkan pun sebelumnya (Dana-dana atau kekayaan).

Org-org yg "buta" kpd jalan-nya Tuhan,pasti termakan buah(buah fikiran,percakapan) "khuldi" yg dihamburkan yg nana akan membuatkan mrk ditelanjangkan dan di usir kerana "Iblis" selalu membisikkan yg Indah-indah supaya kamu menjadikan syaitan sbg penghulu di dalam kehidupan mu.

Berfikirlah..!

Org tidak menyalakan pelita utk diletakkan dibawah gantang,sebaliknya lilin yg dinyalakan harus diletak di kaki dian supaya ia dpt menerangi seluruh ruang..

Yg bulat tidak dtg secara bergolek secara "magik" begitu juga yg pipih..
Semuanya diatas usaha sekelian ummah..

Tidak terhapus sampah dek sebatang lidi mahupun 13 btg jumlahnya melainkan serumpun yg bersatu dinamakan penyapu.

Tidak tertegak menara KLCC jika ianya terbaring serta mahu dibangunkan semula oleh sekumpulan kecil manusia..
Apalagi yg dinamakan "Tiang Agama"yg berzilion atau tidak tersebut jumlah kali besarnya..

Melainkan ada suatu "Kuasa" yg menghendakinya "Fayakun"

Namun,bukan ini jalan-nya..

Putera ad-dien.
Sheikh Al-Fikh waddinul haq.

Anonymous,  22 June 2014 at 13:57  

Mmg terbaik..ADDP ni..dah tiba masanya ia harus dirungkai..

Anonymous,  22 June 2014 at 19:49  

MAKLUMAN akudtgdrpantek @ ADDP :

SESIAPA yang “rela hati dan suka hati” mahu bersahabat dengan ADDP di dalam Lancang Kuning ADDP, sila berhubung terus dengan ADDP di alamat Email : akudtgdrpantek@gmail.com – Sila sertakan no telefon, nama penuh dan alamat. Serta berikan maksud dan tujuan, mengapa Anda mahu menjadi Sahabat ADDP? Hanya yang benar benar “berkelayakan” kerana ALLAH dan RosulNYA sahaja yang akan diterima sebagai Sahabat ADDP. Fasa pertama ini dibuka hanya kepada +- 300 orang sahaja. Sesiapa yang berminat disyaratkan mengikut Adat dan Adab di dalam Lancang Kuning ADDP iaitu segala agenda “kepentingan peribadi duniawi” Anda TIDAK BOLEH diletakkan sebagai keutamaan diri. Dimaklumkan. Sekian dan tak lupo…heheee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pasang Iklan Baris Dan Banner Di Setiap Posting Di dalam Blog Ini Dengan Hanya RM30 Sebulan. Hubungi admin...e-mail: aryatejajowo@gmail.com

TERKINI DALAM BLOG

POPULAR DALAM BLOG INI

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP