RAKAN-RAKAN BLOGGER





Wednesday 12 December 2012

Hotel Yang Pelik - Tema Dan Konsep Dari Bahan-Bahan Terbuang

Pernah tak korang lihat hotel di buat dari bahan-bahan pelik? kalau korang tak pernah....ha ni dia korang leh saksikan dan lihat bagaimana hotel-hotel di bina dari bahan-bahan pelik.

1. KUNCI KAD
Hotel ini dibina dengan ditampal menggunakan 200,000 kunci kad keseluruhannya. Ia direka oleh Bryan Berg yang juga mempunyai rekod membina rumah dari kad. Bayangkan semuanya ditampal dengan menggunakan kad termasuk tandas dan seluruh dinding

2. COKLAT 
Yang ni pulak dari coklat. Kerusi dalam bilik tu pun dibuat dari coklat. Tak ketinggalan juga dinding dan kepala katil. Kalau bawak budak atau orang yang suka makan coklat, pasti rompong kerusi dan katil tu dek kerana dimamah!!!! 

3. TANAH LIAT, KAYU DAN KULIT KERANG


4. TIUB AIR

Yang ni lagi best! Diorang wat hotel dari tiub air @ paip konkrit yang biasa kita lihat digunakan untuk wat saluran air. Apa kata pasni kita rembat paip-paip konkrit dari syarikat-syarikat air di Malaysia ni xkira ler SYABAS punya ke SAJ ke atau INDAH WATER leh gak!!!


5. TONG PERAM WAIN ATAU BIR
Woooo yang ini lagi best....dibuat dari bekas tong peram wain atau bir. Kalau korang tido dalam hotel ni pasti mabuk dan merapu je cakap!!!


Pasni harap-harap adalah individu atau syarikat yang berani wat hotel macam ni barulah MALAYSIA BOLEH!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pasang Iklan Baris Dan Banner Di Setiap Posting Di dalam Blog Ini Dengan Hanya RM30 Sebulan. Hubungi admin...e-mail: aryatejajowo@gmail.com

TERKINI DALAM BLOG

POPULAR DALAM BLOG INI

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP